Kokoomuksen puoluekokous Turussa

Varsinais-Suomen Kokoomus oli saanut kunnian järjestää Kansallisen Kokoomuksen 100v-juhlavuonna puoluekokouksen Turussa, Tapahtuma oli kaikin puolin onnistunut. Sen järjestelyt vaativat runsaasti työtä. Turun Kansallisseuran jäseniä havaittiin olleen mukana eri tehtävissä viisitoista henkilöä.  Yhdistyksellämme oli neljä äänivaltaista edustajaa ja tarkkailijoiksi oli rekisteröitynyt muutamia. Talkootehtävissä ahkeroitiin 8.-10. kesäkuuta ja myös paljon sitä ennen. Kiitos kaikille antamastanne panoksesta!

Turun Kansallisseura oli tehnyt neljä puoluekokousaloitetta, joista kaksi hyväksyttiin puolueen jatkokäsittelyyn. Toinen niistä koski turvallisuutta, toinen sotiemme veteraanien palveluja.

Varsinaisen puoluekokoustyöskentelyn lisäksi kokousväelle oli tarjolla mm. tutustumisilta Marinassa, Kokoomuksen 100v-juhlaillallinen ja golf-kisa. Iltatilaisuuksiin osallistujat saattoivat havaita TKS:n puheenjohtajan Kokoomus 100v House Bandissä.

[/et_pb_text][/et_pb_column][/et_pb_row][/et_pb_section]