Puheenjohtajan terveiset 1/2020

Vuoden 2020 ensimmäisellä puheenjohtajan kirjeellä toivotan vielä teille kaikille hyvää alkanutta toimintavuotta. Vuodenvaihde on takanapäin ja normaali poliittinen työskentely on alkanut. Hallitus on järjestäytynyt. Uudet tehtäväjaot hallituksen jäsenten kesken yhteystietoineen näet omilta kotisivuiltamme. Voit olla meihin yhteydessä niin halutessasi. Merkittävissä Kokoomuksen tehtävissä aloittavat jäsenemme Ville Valkonen Varsinais-Suomen piirin puheenjohtajana, Sadri Beqiri hallituksen jäsenenä sekä allekirjoittanut jatkaa Turun Kokoomuksen hallituksessa. Vaikutusmahdollisuutemme yhteisiin asioihin ovat merkittävät.

Kevään aikana toteutamme taas runsaasti erilaisia mielenkiintoisia tapahtumia. Toimintasuunnitelmassamme Vaikuttajafoorumit, Turvallisuusilta ja perinteinen Kalevala-juhla ovat merkittäviä yleisötilaisuuksia ja korostavat Kansallisseuran asemaa tärkeiden ajankohtaisten asioiden esilletuojana. Toivon jäsenistömme myös osallistuvan runsaslukuisesti tilaisuuksiimme.   Valmistautuminen vuoden 2021 kunnallisvaaleihin pormestarivalintoineen on aloitettu. Ehdokasasettelu ja teemojen hiominen on käynnistymässä laajalla rintamalla. Kaikkien meidän mielipiteillä on merkitystä suunnittelussa. Ne vaan on tuotava esille. Tuo rohkeasti omat näkemyksesi käyttöömme yhteisen tavoitteen saavuttamiseksi.

Toimintaansa uudistanut Kansallisseura on saanut herätettyä mielenkiintoa jäsenyyttämme kohtaan. Jäsenmäärämme on ollut viime aikoina selvässä nousussa. Tosin riveistämme on poistunut muutamia jäseniämme. Muistamme heitä kunnioituksella.

Tulevista omista ja muiden paikallisyhdistysten tapahtumista tiedotetaan jäsenistöllemme jäsentiedotteissamme.    Toivotan kaikille jäsenillemme hyvää ja aktiivista jatkoa politiikan ja järjestötoiminnan piirissä. Tuo ystäväsikin mukaan.