Puheenjohtajan terveiset 7/2019

Arvoisat Turun Kansallisseuran jäsenet,

Kirjoitan puheenjohtajan tervehdystä Suomen lippujen hulmutessa itsenäisyyspäivämme kunniaksi. Taustalla soi Kuudes joulukuuta -laulu jäsenemme Kari Kantalaisen esittämänä. Kuudes joulukuuta on meille kaikille yksi tärkeimmistä juhlapäivistä. Tuhannet kynttilät syttyvät kautta Suomen kunnioittamaan niitä, jotka ovat mahdollistaneet meille tämän juhlan.

Vuoden 2019 lähestyessä loppuaan on järjestötoiminnassa tehty kaikki merkittävät päätökset. Useita jäseniämme on valittu merkittäviin tehtäviin Turussa ja Kokoomuksen Varsinais-Suomen piirissä. Itse tulin valituksi Turun Kokoomuksen hallitukseen, Ville Valkonen valittiin piirin puheenjohtajaksi sekä Sadri Beqiri hallituksen jäseneksi toimikaudelle 2020. Kansallisseuralla on nyt mahdollisuus ja etuoikeus vaikuttaa asioihin merkittävästi. Kiitos kaikille valintaan vaikuttaneille.

Valtakunnan politiikassa on meneillään melkoinen ja ennennäkemätön näytelmä. Joka päivä näyttää tulevan esille uusia kohun aiheita. Toivottavasti saamme kuitenkin viettää rauhallisen joulun.

Aktiivinen toimintavuosi on päättymässä. Suunnitelmat on tehty tulevalle vuodelle.

Toivotan Teille kaikille Hyvää ja Rauhallista Joulua!