Puheenjohtajan terveiset 9/2020

Arvoisat Turun Kansallisseuran jäsenet,

Koronasyksy vaikuttaa meidän kaikkien elämään. Erilaiset määräykset hallitsevat jokapäiväistä elämäämme yhä enenevässä määrin. Tapahtumat ovat kuihtuneet muutamien osallistujien tapahtumiksi, maskisuositukset ja muut terveyttämme suojelevat toimet ovat etusijalla. Kuitenkin elämän on jatkuttava. Uskomme tulevaisuuteen on edelleen vankka toimintarajoituksista huolimatta.

Syksyn perustoimintoihimme kuuluu yhdistyksen syyskokous tärkeine asioineen. Tulevan toimintavuoden toimintasuunnitelma, talousarvio sekä henkilövalinnat ovat keskeisiä asioita kokouksen päätöksenteossa. Kokouksen esityslista ja toimintasuunnitelma on toimitettu jäsenille kokouskutsun mukana. Muut asiakirjat esitellään itse kokouksessa. Henkilövalinnat ovat myös suuren mielenkiinnon kohde. Itse olen johtanut Turun Kansallisseuraa nyt lupaamani kaksi vuotta. Aktiiviset vuodet ovat uudistaneet toimintaamme. Tapahtumissa on ollut runsaasti osallistujia.Jäsenmäärämme on kasvanut suunnitellusti. Mukaan on tullut ilahduttavasti myös nuorempia henkilöitä. Tervetuloa mukaan uudet jäsenet. Kiitos kaikille toimijoillemme ja vastuunkantajille onnistuneista kahdesta vuodesta. Omalta osaltani työ on nyt tehty. En ole enää jatkossa käytettävissä hallitustyöskentelyyn.

Syksyn mielenkiintoinen keskustelunaihe on ehdottomasti myös oman puolueemme pormestariehdokas tulevissa kuntavaaleissa. Turun Kokoomus järjestää jäsenistölle seuraavan keskustelutilaisuuden 4.11 aiheeseen liittyen. Kannattaa osallistua keskusteluun. Pormestariehdokkaamme nimetään tammikuun loppuun mennessä.

Mukavaa syksyn jatkoa politiikan merkeissä!

Harri Kiviluote